"Boonusena on Eestil veel väga vähene või pea olematu hierarhia ettevõtte juhtkondades. Lisaks on eestlaste äärmiselt hea suhtlusoskus - oskus, mida eestlased ise ehk parimaks eeliseks ei peagi. Mäletan aegu, kui juhtisin 90datel Eestis ajalehte. Väga lihtne oli panna küljendajad suhtlema toimetajatega ja toimetajad kirjutajatega. Oluline on aga tähele panna, et eestlased suhtlevad paremini siis, kui on midagi konkreetselt öelda,“ rääkis Lucas.

Kolumnist lisas, et kuigi eestlased on väga innovaatilised, jääb puudu julgusest või pealehakkamisest leida ülesse need nišiturud, mille kaudu oma tootega maailma minna.

„Viisin Eestist kaasa käsitööšokolaadi – laimimaitseline, meresoolaga, astelpajuga – kõik tuttavad küsisid, et kust kohast selliseid väga uuendusliku maitsega tooteid saaks? Pidin kahjuks nentima, et lähim koht ostmiseks on Tallinna Lennujaam,“ selgitas Lucas.