"Meil ei ole internetikaubandus veel õieti käima läinudki, nii et pigem on oodata suurt kasvu kui koondamist," ütleb internetiportaali Delfi juhatuse esimees Ville Jehe. "Eestis on vaid üksikud firmad, kes tegelevad ainult e-kaubandusega. Teistele internetis kaupa pakkuvatele müüjatele on internet aga vaid üks paljudest kanalitest kauba müümisel."

Jehe sõnul ei ole näha mingit trendi, kui üks või teine Eesti e-kaubandusega tegelev firma ära kaob. "Kui meil kahest firmast üks ära kukub, pole see veel USA järelmõju," räägib Jehe. "Maailmas mõjutab ka praegune kriis neid firmasid, kes puhtalt vaid e-kaubandusega tegelevad, näiteks nagu amazon. com."

Ei usu, et Eesti internetifirmades tuleb suur koondamislaine nagu on olnud USAs, ütleb ka CV-Online'i juhatuse esimees Jüri Kaljundi.

"Eestis pole internetifirmad töötajate arvuga üle pingutanud ja kui kusagilt ka kulusid kokku hoitakse, tehakse seda pigem marketingikulude arvel kui inimeste arvu vähendades," räägib Kaljundi.

Siiski sõnab Kaljundi, et kui praegu tahab mõni internetifirma Eestis alustada, siis on see väga raske ka hea äriidee puhul. "Investorite leidmine on märksa raskem kui varem," ütleb ta.

"Kui veel aasta tagasi panid firmad rõhku turu vallutamisele, siis praegu vaatavad investorid, kui palju firma ka reaalset käivet suudab teha," märgib Kaljundi.