Eesti Energia juhatuse liikme Margus Ringi sõnul on kõige mugavam viis oma elektriarve tasumiseks panga otsekorraldus, teatas ettevõte.
“Omades otsekorraldust, toimub elektriarve tasumine automaatselt ning klient ei pea selleks aega kulutama,” ütles Rink.
“Neile klientidele, kes eelistavad siiski sularaha- või kaardimakseid, on avatud Eesti Posti ligi 250 esindust üle Eesti. Koostööleppe kohaselt tasub Eesti Energia alates 1. juulist nende maksete teenustasu,” lisas Rink.

Eesti Posti postiteenuste divisjoni juhi Jaan Vainulti sõnul annab üle-eestiline postivõrk antud teenuse osutamiseks hea võimaluse.
"Eesti Posti eesmärgiks on pakkuda oma postkontorites laia teenuste valikut, mis on eriti oluline maapiirkondades elavatele inimestele,“ ütles Vainult.

Maksete arv teenindusbüroodes on aasta-aastalt vähenenud ja täna kasutab seda makseviisi vaid alla seitsme protsendi elektriarvete tasujatest.
„Tahame selle otsusega astuda lõpliku sammu ja keskenduda edaspidi teenindusbüroodes klientide nõustamisele, lepingute sõlmimisele ning uute toodete nagu KÕU internet, Roheline Energia, Elektritööd pakkumisele,“ sõnas Rink.

Sularaha ja kaardimaksete teenindamisest loobub Eesti Energia sujuvalt kolme kuu pikkuse üleminekuperioodi möödudes.
Klienditeenindustes teavitatakse sellest iga büroosse tulnud klienti personaalselt ja tutvustatakse talle arveldamise võimalusi pärast 1. juulit.
Eesti Energia klienditeenindajad aitavad klientidel vormistada elektriarve tasumiseks mugava otsekorralduslepingu.
Maksevõimaluste muutumisest edastatakse kolme kuu jooksul info ka elektriarvetel.

Eesti Energia planeerib maksete süsteemi ümberkorraldamisega säästa aastas ligi kümme miljonit krooni.