„Kui oktoobri alguses sõlmisime päevas ligi 700 lepingut, siis nüüdseks on see tõusnud 9000-ni. Iga sõlmitud leping on meie jaoks märk kliendi usaldusest ja selle üle tunneme siirast rõõmu," teatas Argos.

"Usume, et klientide suur huvi Eesti Energia lepingute vastu kõneleb ka õigest strateegiast, mille elektrituru avanemise eel valisime – lihtsad tooted, läbipaistev, ilma ühegi lisatasuta hinnastamine ning võimalikult lai teeninduskanalite valik,“ lisas ta.

Eesti Energia tootepakkumistest on klientide vaieldamatuks lemmikuks kujunenud pakett Kindel – üle 90% kõigist lepingutest on sõlmitud just selles paketis. Eelistatuimad lepingute pikkused on 12 ja 36 kuud. Enim on lepinguid sõlmitud Harjumaal, Tartumaal ja Ida-Virumaal.

„Elektrituru avanemiseks valmistudes oleme värvanud juurde 100 klienditeenindajat, kahekordistanud nii kõnekeskuse kui e-teeninduse teenindusmahte ning avanud ka kaks uut bürood. Oleme seni saanud kliente oluliste ooteaegadeta teenindada, kuid nüüd võib suuremates büroodes ja klienditelefonil juba ootejärjekordi esineda.
Mida lähemale 10. detsembrile, seda pikemaks ooteajad ilmselt muutuvad. Kiireim kanal elektrilepingu sõlmimiseks on Eesti Energia e-teenindus,“ rõhutas Argos.