Venemaa on Eesti toidutööstuste jaoks oluline sihtturg. Tänavuse aasta esimeses kvartalis moodustas Venemaa Eesti toidukaupade koguekspordist 20,1 protsenti ja teises kvartalis 17,6 protsenti, teatas põllumajandus-kaubanduskoda.

Venemaa on Eesti toidutööstuste jaoks oluline sihtturg. Tänavuse aasta esimeses kvartalis moodustas Venemaa Eesti toidukaupade koguekspordist 20,1% ja teises kvartalis 17,6%.

Ekspordi kogumaht Venemaale tänavu esimesel poolaastal moodustas 6,475 miljonit eurot, import Venemaalt aga 642 000 eurot. Eesti toidutööstuste eesmärk on laiendada oma müügivõrku Venemaal.

Venemaa turul aastaid edukalt tegutsenud V.G.A. Kaubandus on kogenud eksportija, kuid loodab Venemaal uusi müügivõimalusi leida. V.G.A. Kaubandus on üks Eesti esimesi vinnutatud veiseliha tootjaid, kelle tooted on saadaval kaubamärgi Beef Jerky all.

Salvest AS osaleb Moskva messil teist aastat, eelmise aasta messikontaktide põhjal alustas firma tänavu aasta alguses oma toodete eksporti Venemaale. Messil osalemise eesmärk on leida oma toodetele edasimüüjaid ja saada teada ka tarbijate arvamust oma toodete kohta. Salvest on Vene turu jaoks välja töötanud toodetele uue kujunduse.

Organic.Est pakub messil brändi „Söö!“ all Eesti mahetoodangut: Vändra Leiva leivasegusid, Taarapõllu Talu marjakrõpse ja -jahusid, Tartu Milli kamajahu ja Tootsipeenra pastatooteid.

Cristella VT tutvustab messil külmutatud pagaritooteid ja loodab saada uusi kontakte oma toodangu müügiks ja seeläbi suurendada müügimahtu Vene turul.

Moskva toidumessile oodatakse umbes 60 000 külastajat, nende hulgas olulisemad Venemaa hulgimüüjad ja teised toidusektori esindajad. Messil osaleb üle 1500 eksponendi 70 erinevast riigist. Kokku on kasutusel 50 000 ruutmeetrit messipinda. Rahvusvaheline toidumess World Food Moscow toimub 1992. aastast alates.