Weps osaleb konverentsi käigus toimuval The Great Pitch võistlusel, kus parima idee esitajale on välja pandud 100 000 dollari suurune auhind. Lisaks sellele toimub kolmepäevase konverentsi raames tihe suhtlemine ja kohtumine investoritega.

Eesti noorte start-up'il on potentsiaalselt kodulehtede loomise turgu muutev toode. Erinevalt teistest sarnastest tööriistadest ehitab Wepsi kodulehe arvuti, mitte inimene. Vastates lihtsatele küsimustele nagu "Kas müüd toodet või teenust?", annab kasutaja Wepsile kahe minutiga kogu info, et luua ettevõttele koduleht automaatselt. Erinevaid võimalikke tulemusi on kokku üle mitme miljoni. Turule tulles hakkavad kodulehed maksma keskmiselt 6 eurot kuus, mis sisaldab ka veebidomeeni ja majutust.

Idufirma asutajateks on kaks 19-aastast noormeest, kes eakaaslastest meeskonnaga on valmis turgu pahupidi pöörama. Keskkoolis koostööd alustanud Jorma ja Taavid on nüüdseks suutnud tavalisest it-firmast kasvatada start-up'i, mis lisaks Eesti turule läheb ründama kogu maailma. Tänaseks on idufirma kaasanud juba Tehnopol Startup Inkubaatorilt 10 000 euro suuruse investeeringu.

„Weps'i äriidee on tugeva potentsiaaliga, sest üha enam soovivad väikeettevõtted ise oma kodulehti luua ning Weps teeb selle jõukojaseks kõikidele arvutikasutajatele," sõnas Tehnopoli Startup Inkubaatori juht Martin Goroško ning lisas, et vaatamata noorele eale on Weps´i meeskonna liikmetel selge nägemus ja võimekus ettevõtte edukaks rahvusvaheliseks läbimurdeks.

Teistest Eesti ettevõtetest on Poolas Wolves Summitil kohal veel endiste Skype'i töötajate poolt loodud Deekit, kes loob virtuaalset tahvlit asukohast sõltumatu meeskonnatöö lihtsustamiseks.

Weps liitus Tehnopoli Startup Inkubaatori programmiga 2015 aasta sügisel ning plaanib teenuse lansseerida 2016 aasta kevadel. Tehnopol Startup Inkubaatori programm on mõeldud alustavatele tehnoloogiaettevõtetele, kellel on eskaleeruv äriidee ning suur potentsiaal üleilmse turu vallutamiseks.