Kontserni majandusaasta aruandest selgub, et kasumi peamiseks allikaks oli tütar- ja sidusettevõtete osalustelt saadud kasum, mis oli kokku 3,18 miljoni eurot, vahendab BNS.

Sellest AS-i Kroonpress kasum oli 3,3 miljonit eurot, AS-i Schibsted Baltics kasum 487 000 eurot, AS-i Express Post kasum 171 000 eurot ja AS-i SL Õhtuleht kasum 172 000 eurot.

AS-i Kanal 2 kahjum oli mullu 485 000 eurot, OÜ Soov kahjum 500 000 eurot ja AS-i Postimees kahjum 40 000 eurot.

Kontserni jaotamata kasum oli aastavahetuse seisuga 11,3 miljonit eurot.

Eesti Meedia märgib aruandes, et grupi tänavuseks eesmärgiks on säilitada kõikide ettevõtete, väljaannete ja kanalite juhtivad turupositsioonid.

"Väljavaade reklaamituru oluliseks tõusuks on tagasihoidlik, seetõttu püütakse leida reklaamitulu uusi allikaid. Samas kestab probleemne olukord trükiväljaannete tiraaži ja sellest saadava tulu säilitamisel," seisab aruandes.

Eesti Meedia ainuomanduses oleva Postimehe keskmine trükitiraaž 2012. aastal oli 56 100 eksemplari. Postimehe igapäevane lugejate arv Turuuuringute AS-i andmetel oli keskmiselt 209 000.

Postimehe portaalide lugejaskond 2012. aasta lõpus oli uuringufirma Emor andmetel 206 000 lugejat päevas. Aastaga on postimees.ee keskkondade kuu kasutajate arv kasvanud ligikaudu 17 protsenti.

Ajalehte Õhtuleht kirjastava AS-i SL Õhtuleht aasta kujunes käibe ja kasumi kasvatamise aastaks. Käive kasvas peamiselt Linnalehe liitmisega kaasnenud reklaamikäibe lisandumisest. Ettevõtte näitajad jäid ebakindla reklaamituru tingimustes stabiilseks.

Ajakirju ja raamatuid kirjastava AS-i Ajakirjade Kirjastus ajakirjade tooteportfelli kuulub kolm nädalakirja ja kaheksa kuukirja, lisaks kvartaalselt ilmuvad ajakirjad, ristsõna ajakirjad ning põhitoodete lisad. 2012.aasta märtsist alustati uue ajakirja Top Gear väljaandmist.

2012. aastal ilmus Ajakirjade Kirjastuselt 76 uut raamatut ning 20 kordustrükki.

Ühinenud Ajalehed annab välja viite maakonnaajalehte: Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja, Järvamaa Teataja ja Valgamaalane.