Luhaääre huvi autode ja eriti Ameerika autode vastu pärineb muidugi varasemast, kuid tema hot rod'i ehitamise lugu sai alguse justnimelt roostetanud kabiinist metsas.

„Tuttavad leidsid selle, põrandat kattis muld, puulehed kõdunesid sees,” räägib ta. „Tõin ära. Investeering oli null. Mul puudus ka veendumus, et sellest üleüldse sõitev auto saab.”

Nagu näha, sai. Viieaastase töö tulemusena sündis stiilne hot rod, mis kantud iseehitatud autona liiklusregistrisse ja millega autoehitajat ka 2014. aastast alates aeg-ajalt sõitmas näeb. „Tahan propageerida selliste autode ehitamist,” sõnab ta.

„Olen sügavama huviga inimestele nõus personaalselt nõu andma ja muul moel aitama. Auto nõuetele vastavalt ehitamisel tuleb ette probleeme, mida tagantjärele hinnates ei olnudki nii keeruline lahendada, kuid õige lahenduste peale annab tulla.” Hot rod’i ehitamisel kasutati umbes 15 masina detaile.

Ka lisab autoehitaja, et sõiduki hilisemale arvelevõtmisele tuleb mõelda juba enne ehitamist.

Pikemalt saa Alar Luhaääre ehitatud hot rod'ist lugeda 26. jaanuaril ilmunud värskest Autolehe numbrist.