Tallinna Piimatööstuse (TPT) juhatuse liige Siret Liivamägi ütles, et kui enne müüdi keskmiselt 30 000 topsi AB rukkileivajogurtit kuus, siis pärast aasta parima toiduaine tiitli saamist on müük kasvanud kuni 50 protsenti, ulatudes ligi 45 000 topsini kuus.

Aasta parima toiduaine tiitel on kohalikule toiduainetööstuse ettevõttele suur tunnustus ja emotsionaalselt väga oluline, kinnitas Liivamägi. ?Sellel tiitlil on ka otsene äriline mõju. Aasta parima tiitli saamine on näiteks Tallinna Piimatööstusel aidanud äri edendada, müüa rohkem jogurtit ja teenida kasumit,? rääkis Liivamägi.

Tallinna Piimatööstuse tulevikuplaanidesse mahub Tere rukkileivajogurti edasiarendamine ning tarbijaid on uute maitsetega kavas juba lähitulevikus üllatada. Tere AB rukkileiva jogurt toodi müügile 2004. aasta aprillis. Eesti Toiduainetööstuse Liidu korraldatud XI uute toodete konkursi ?Eesti parim toiduaine 2005? võidutoode on Tere AB rukkileivajogurt, mis on ühtlasi ka Eesti parim piimatoode 2005.