Turusolkimine käib ühe tööstuse initsiatiivil, kuid kauplused lähevad tihedas konkurentsis hinnasõjaga kaasa, kirjutas ERRi uudisteportaal.

Tarbijateühistu Coop alustas kevadel „Ausa piima“ kampaaniat, mille müügist läks talunikule täiendav 10 senti piimaliitrilt. Kampaania alguses rõhutas Konsumeid, A&O-d ning Maksimarketit haldav Coop, kui oluline on maksta talunikule õiglast hinda. Täna aga laiutab „Ausa piima“ kõrval 35-sendise hinnaga liitrine Farmi kilepiim.

„Üle-eelmisel nädalal langetasime hinna-dumpingu tõttu oma kauplustes kilepiima hinna 35 sendile, kuid tegime seda oma kasumlikkuse, mitte põllumeeste arvelt,“ kinnitas Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido

Osad kaubandusketid tunnistavad, et Tere piimatööstus käib mööda poode ja pakub müügiks kilepiima jaehinnaga 25 senti. Kuivõrd Tere on ise paljudele talunikele võlgu, ei taha ka kõik poeketid dumping-hinnaga piima neilt vastu võtta, kuivõrd kannatavad eeskätt just talunikud. Selver on aga Tere pakkumise vastu võtnud, seades sellega surve alla ka teised poeketid.