Loo kinnitas, et Indrek Süld on Eesti Raudtee pikaaegne töötaja ja töötanud pikalt just side- ja turvanguameti juhatajana. „Mina olen ettevõttes töötanud pool aastat ja võin öelda, et selle aja jooksul on ka siseaudit pööranud tähelepanu selle osakonna hanketegevusele. Pärast seda on erinevad hanked olnud teravdatud tähelepanu all," vastas Loo Ärilehele küsimusele, kas tegu oli hangetel teatud pakkuja(te) eelistamisega. Loo lisas vaid niipalju, et see ei olnud Sülla puhul ühekordne tegevus.

Indrek Süld 2014. aastal konverentsil esinemas.

„Kogu infrastruktuuri juhtkond peab nüüd selle küsimusega tegelema, sest me ei saa ju ettevõtet seisma panna. Hanked on tehtud, tööd on tellitud. Eesti Raudteele peab kõige tähtsam olema, et raudtee oleks turvaline," ütles Loo.

„Eks raudteel ole see üldse laiem probleem, et tegemist on väga spetsiifilise alaga, kus pakkujaid on vähe. Selle nimel me ka teadlikult töötame, et tuua hangetele laiem ring pakkujaid."

Side- ja turvanguamet vastutab muuhulgas raudtee ülesõidukohtade turvalisuse eest ning kuulub Eesti Raudtee infrastruktuuriteenistuse alla koos teeameti, elektrivõrkude osakonna ja kinnisvarahoolduse osakonnaga.

1. märtsil astus ametisse uus infrastruktuuridirektor Toomas Alle, juhatuse liikme-finantsdirektori kohal jätkab Toomas Virro.

1. märtsil pidas kaitsepolitsei kinni Eesti Raudtee infrastruktuuriteenistuse juhataja Indrek Sülla, keda kahtlustatakse korruptsioonivastases seaduses kehtestatud toimingupiirangu teadvas rikkumises suures ulatuses.

Samal päeval ehk 1. märtsil astus ametisse ka Eesti Raudtee uus infrastruktuuridirektor Toomas Alle, kellele vastav amet allub.