„Väga selgeid tulevikuvisioone ei ole praegu meist mitteolenevatel põhjustel võimalik luua,” edastas Eesti Raudtee peadirektor Sulev Loo pressiesindaja vahendusel põhjenduse, miks ta loobub pärast mitu kuud kestnud läbirääkimisi Eesti Päevalehele intervjuud andmast.

Napilt enne seda, kui Loo asus teele Moskvasse Venemaa Raudteede juhtidega kohtuma, saabusid veel teadaanded Venemaa otsusest tõmmata Eesti-transiiti drastiliselt koomale: kaheteistkümnelt kuue rongipaarini päevas. Need pidavat aga olema esialgsed arvud, mida Loo peaks kolmepäevasel Moskva visiidil Eestile soodsamaks kauplema.

Eesti Raudtee nõukogu esimees Raivo Vare kehitab õlgu, sest mis visioone sa ikka teed, kui nende elluviimiseks raha pole? „Eks me peamegi praegu väga tähelepanelikult jälgima, millises suunas liigub Venemaa majandus, sest peamiselt sellest sõltuvad ka meie kaubaveomahud ning Eesti Raudtee teenitavad infrastruktuuri tasud.”