Oodatav ärikasum enne kulumit ja intresse on 11,8 miljonit eurot. Investeeringuid tehakse kokku 17,1 miljoni euro eest, millest 7,7 miljonit eurot tuleb Eesti Raudtee omavahenditest ning 9,4 Euroopa Liidu struktuurivahenditest.

Finantsplaneerimisel on lähtutud eeldusest, et kaubaveomaht raudteel on jätkuvas madalseisus ning langeb tuleval aastal 17,3 miljoni tonnini aastas.

2015. aasta investeeringud näevad ette raudtee kapitaalremonti Tapa-Tartu vahelisel lõigul, mis on vajalik säilitamaks reisirongidele liikumiskiiruse 120 km tunnis. Muud suuremad investeeringud hõlmavad peamiselt aastast 2014 jätkuvate investeerimisprojektide lõpule viimist.

Eesti Raudtee juhatuse esimehe Ahti Asmanni sõnul on oluline, et Eesti Raudtee arenguplaanid leiaksid kajastamist riigi eelarvestrateegias. „Eesti Raudtee toetab igati majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumit uue raudteeinfrastruktuuri kasutustasude arvestamise metoodika väljatöötamisel, mis jagab raudtee ülalpidamiskulud senisest õiglasemalt kauba- ja reisivedajate ning riigi vahel. Tegemist on äärmiselt vajaliku sammuga taastamaks Eesti kui logistikakanali konkurentsivõime piirkonnas.“