Lähiaastate plaan näeb ette samal põhimõttel laienemist Leetu ja Soome, seda 2019. aastal.

Näidiste saal on justkui sillaks e-poe ja jaekaupluse vahel, toetades Home4you e-poe jõudmist uuele turule.

„Mitmed sisustuspoed on end Eestiski näidiste saalina üles seadnud, kuid meie lahenduse eripära on toetada eeskätt eksporti e-turul. Salong annab nii eraisikule kui ka ärikliendile võimaluse meie teenuses ja kauba kvaliteedis veenduda. Ost sooritatakse juba e-poe teel või vajadusel tellimuse korras kohapeal,“ ilmestas lahendust Home4you e-kaubanduse ja hulgimüügijuht Mait Mäesalu.

Kodu- ja kontorisisustust e-müüva brändi jaoks on Mäesalu sõnul näidiste saali toel uuele turule sisenemise plusse teisigi.

„Et Home4you valikus on eeskätt suured mööbliesemed, annab e-kauplemine võimaluse välistada suures mõõdus kauba ladustamise igas sihtriigis. Näidiste saalis on kliendil võimalik näiteks enne diivani või suvemööbli komplekti ostu seda lähedalt vaadata. Ka võimaldab saal otsekontakti hotellide, kohvikute, restoranidega ja hulgikliendiga,“ sõnas Mäesalu.

Esindussalong paikneb Riia uues ostukeskuses DECCO CENTRS, mis koondabki endas projektimüügile ja e-kaubandusele suunatud ettevõtteid.

Home4you näidiste saal on keskuse suurim ja hõlmab 900 ruutmeetrit kaubanduspinda. „Kui esmalt avasime läinud aasta novembris näidiste saali 400 m2 pinnal, siis käesoleva aasta aprilliks laienes Home4you salong suuremale pinnale, kuna lõunanaabrite huvi meie tootevaliku vastu on olnud suur,“ sõnas Mäesalu.

DECCO CENTRS arendaja ja juhatuse liige Valdis Kirikovsisõnul koondab keskus kodu- ja kontorisisustusega tegelevaid kaubamärke.

„Keskus on balti riikides omanäoline ning pakub ettevõtjaile võimalust seada ühel pinnal sisse nii salong kui ka kontoriala. DECCO CENTRSis on oma koha leidnud täna Eesti turul mitmeid tuntud brände, kes pakuvad teenust ja toodangut nii äri- kui ka jaekliendile,“ selgitas Kirikovs.

Home4you on 100% Eesti kapitalil põhinev sisustuspoodide kett.