Sellega oli Baltic Workboatsile alus pandud, ringi askeldas kuus meest. Nüüdseks on tegu ligi 200 töötajaga ettevõttega. Juba ammu ei saa firmat pidada väikelaevatootjaks, sest siin valmivad ka parvlaevad. 99% tellimusi on eri riikide riigihanked. Aastas valmib siin kümmekond alust.

„Arengus oli väga tähtis tellimus Rootsi piirivalve viie patrull-laeva ehitamine. Need maksid neli miljonit eurot tükk. Tegime selle projektiga oma tootmisstandardite tõstmises väga suure hüppe. Need on oma klassi patrull-laevade seas kõige moodsamad ja kõige keerukamad sellise suurusega patrull-laevad maailmas,” tõi juhatuse liige Jüri Taal esile. Seni suurimad laevad on aga toodetud Eesti jaoks. Need on 45-meetrised parvlaevad Vormsi ja Kihnu saarega ühenduse pidamiseks. Selliseid laevu on kokku kolm. Vormsi laev töötab liinil juba mitmendat kuud. Kihnu Virve antakse üle veel sel kuul. Kolmas valmib 2017. aasta teiseks pooleks. Baltic Workboatsi töötajaskonnast suur osa on saarlased. Taali sõnul on teatud kvalifikatsiooniga inimesi siit siiski raske leida. Insenere peab aina sagedamini mandrilt kohale meelitama. Ettevõte teeb tihedat koostööd Kuressaare ametikooliga.