Mullu kasvas Olerexi käive 2014. aastaga võrreldes 22,7%. Kütuseid müüdi mahus 255 013 232 liitrit. Prisked tulud on suunatud tanklate ehitusse ja rekonstrueerimisse (2 miljoni euro eest) ning infotehnoloogia arendusse ja korrastamisse.

2017. aastal valmivad Olerexi uusehitused Elvas, Narvas, Keilas, Tartus ja mujal, luuakse 7 uut autopesulat (neist 6 Tallinnas) ning rekonstrueeritakse olemasolevaid tanklaid ja minnakse üle uuele sisearhitektuuri kontseptsioonile. Lisaks hoiab Olerex turul silmad lahti ja on valmis teisi tanklakette üle võtma.

Tanklakett täiendab ka lojaalsusprogrammi ja teeb võimalikuks ID-kaardi kasutamise eraisiku krediitkaardina. Laiendatakse Läti, Leedu ja Poola partnertanklate hulka, kus kliendikaardiomanikud saavad odavamalt tankida. Huvitav on märkida, et see samm aitab Olerexi väitel ettevõttel muuhulgas vähendada Eesti kütuseaktsiisi tõusust tingitud kahju.
Lisaks tuuakse Olerexi tanklatesse rohkem väliseid makseterminale ja lastakse käiku uusi e-lahendusi. Näiteks tehakse koostööd idufirmaga Barking.

Pikalt ka ise teenindussektoris töötanud tegevjuht Piret Miller leidis, et Olerexi kõige ambitsioonikam tulevikuplaan on aga soov saada liidriks teeninduskvaliteedis. Selleks ei piisa aga vaid teenindajate panusest. Täpsemaid plaane täpsustamata teatas Miller, et ettevõte soovib tõsta tanklateenindaja töö ühiskonnas väärikale tasemele, sest tegemist on raske, pingelise ja emotsionaalset intelligentsi nõudva tööga.