„Barcelona kontori avamisega positsioneerime end tugevamalt mobiilitehnoloogiate turul, sest online-reklaamituru peamine kasv toimub nutiseadmete segmendis. Oluline on Hispaanias kohal olla, sest just sinna on koondunud mobiilitehnoloogiate arenduskeskused," ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Adcashi Barcelona harukontoris töötab esialgu kaks inimest, Adcashi peakontoris Tallinnas on tööl 85 inimest, kõigis harukontorites kokku on 125 töötajat. Aasta lõpuks kavatseb Adcash juurde värvata ligi 60 uut töötajat.

„Globaalsel ja äärmiselt tihedal online-reklaami turul konkurentsis püsimiseks peame oma rahvusvahelisse ja võimekasse meeskonda juurde värbama 60 head spetsialisti alates erinevate sihtriikide kliendihalduritest, turundusspetsialistidest, tootejuhtidest programmeerijateni. Kõiki vajalikke töötajaid Eesti tööjõuturult leida on väga keeruline," nentis Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Bulgaarias Sofias, Mehhikos Queretaros, Prantsusmaal Pariisis ja nüüdsest ka Hispaanias Barcelonas. Adcash annab Eestis tööd 85 inimesele, kokku töötab Adcashis 125 inimest.

Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 100 000 veebilehele ja sadade miljonite unikaalsete kasutajateni. Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Mehhikos, Hiinas, Indias ja Eestis.

Adcashi kliendid on peamiselt suurfirmad ja tuhanded rahvusvahelised ettevõtted üle maailma, nende hulgas maailmakuulsad brändid nagu Alibaba, Ubisoft, EA sports, William Hill, Bwin, Ladbrokes jne. Adcashi kliendid on nii reklaamijad, kes soovivad oma sihtrühmani jõudmiseks leida reklaamide jaoks sobivaimad veebilehed, kui ka reklaampindu pakkuvad publitseerijad, nt veebilehed ja portaalid, kes otsivad endale uusi reklaamikliente.