Soov vähendada suurlinnade CO2 emissioone oli peamine põhjus, miks Wrightbus võttis kasutusele Eestis arendatud superkondensaatorite tehnoloogia. Superkondensaatorid võimaldavad energiat taaskasutada ning seetõttu kärbivad kütusekulu ja vähendavad emissioone.

Superkondensaatoritel põhineva energia taastamise süsteemiga varustatud Wrightbusi kahekordsete busside kütusekulu on võrreldes Euro VI diiselbussi standardiga 36% võrra väiksem. Võrreldes liitiumioonakudel põhineva samalaadse süsteemiga, on antud busside reisijate mahutavus 3 inimese võrra suurem ja seda tänu süsteemi kompaktsusele.

Skeleton Technologies on viinud grafeeni laboratooriumist päris maailma - tänu grafeenile on Skeletoni superkondensaatorite võimsus- ja energiatihedus kõrgem, sisetakistus väiksem ja eluaeg pikem.

Lisaks vähenevad Skeletoni superkondensaatorite abil ka Wrightbusi hübriidbusside hoolduskulud – superkondensaatorid eraldi hooldustöid tavaliselt ei vaja. Kui liitiumioonakud peaksid antud juhul vastu umbes 4-5 aastat, võivad superkondensaatorid muretult töötada vähemalt 7,5, eeldatavasti isegi 12-13 aastat.

“Tänu Skeleton Technologies superkondensaatoritele saavutasime tähelepanuväärse kütuse kokkuhoiu, samuti aitab superkondensaatorite pikk eluiga vähendada hoolduskulusid. Tegu on valmislahendusega, mis tõstab sõidukite turvalisust ja töökindlust,” ütles Mark Nodder, Wrights Group juhatuse esimees ja tegevjuht.