Siiski on viimaste päevade kenad suvised ilmad pannud britte rohkem suvekaupu ostma, kirjutab Bloomberg.

Next prognoosis, et kogu aasta käibemuutus tuleb -3,5% kuni 3,5% vahemikku.

Kolmapäevane käibehoiatus oli tänavu juba teine. Eelmine kord tõmbas ettevõte ootuseid alla 24. märtsil, kuna tarbijate kulutuste väljavaade halvenes. Ettevõtte juhatuse esimees Simon Wolfson ütles, et tänavune aasta võib olla Nextile raskeim alates 2008. aastast.

„Brexiti mure, aeglustuv tööjõuturu aktiivsus ja nigel palgatõus mõjutavad inimeste teadvust,“ ütles Retail Economicsi juhatuse esimees Richard Lim.
„Ostlejad on vähendanud kestvuskaupade ostmist. Rõivamüüjad tunnevad seda.“

Veel jaanuaris oli Next väljavaate suhtes optimistlik prognoosides kuni 6% käibekasvu.