Eesti paistab silma jätkuvalt võimsa müügi poolest. Kvartalikäive oli Eestis 102 miljonit Rootsi krooni ehk 10,8 miljonit eurot. See teeb Eesti päevaseks käibeks 120 000 eurot. Ettevõttel oli Eestis jätkuvalt kaheksa poodi, ehk päevas oli poe kohta keskmine müük 15 000 eurot. Eestis kasvas müük aastaga 23 protsenti.

Võrdluseks Lätis oli päevakäive poe kohta 14 100 eurot ja Leedus 12 800 eurot. Lätis kasvas müük 15 protsenti ja Leedus seitse protsenti, kusjuures Lätis lisandus kaks H&M poodi, Leedus tehti üks pood lisaks.

Eestis ületas käive poe kohta ka Soomet, kus müüdi päevas 14 200 euro eest. Rootsis oli käive poe kohta Eestist suurem ehk 17 800 eurot. Väga väike oli ettevõttel käive poe kohta Poolas, kus see ulatus vaid 8800 euroni.