„Pealtnäha peaaegu, et olematu mure, kuid tegelikkuses on see tänapäeval suur probleem,“ möönab JOMI idee autor Andre Eistre. „ On inimesi kes usuvad, et vett tuleb juua siis, kui tekib janu. Tegelikkuses võib janutunne olla juba märk dehüdratsioonist. Vähesest vee tarbimisest saavad alguse nii mõnedki terviseprobleemid ning alaneb produktiivsus näiteks tööd tehes,“ selgitab Eistre.

Jomi kaasautor Kadri Uljas märgib, et JOMI Interactive lahendab eelkõige nende inimeste mure, kes endale sellist meeldetuletust soovivad ning on eelnevalt kasutanud selleks näiteks mobiilirakendusi, mis võivad kasutades päris ebamugavaks osutada. Samm-sammult on JOMIl soov muuta inimeste teadlikkust vee olulisusest ning selle headest omadustest.

Vesi ja vee joomine või siis mittejoomine on globaalne probleem. Ühest küljest on maailmas inimesed kellel on vee üleküllus, kuid nad ei joo seda piisavalt. Teisest küljest kannatab ligi miljard maa elanikkonnast puhta joogivee puuduse all ning JOMI tahab enda tegevusega nendele aspektidele tähelepanu juhtida,“ räägib Uljas, viidates JOMI Charity Water kampaaniale, mis aitab koguda raha kaevude rajamiseks kriitilistesse piirkondadesse. Ka tulevikus plaanitakse JOMIst saadav tulu osaliselt sellisteks annetusteks ning kampaaniateks kulutada.

Mis aga tegijatel veelgi rohkem silma särama paneb, on hiljuti rahvusvahelistes, just tehnoloogiale ja idufirmadele suunatud juhtivatel veebilehtedel Techcrunch ja Engadget ära toodud artiklid JOMI Interactive kohta. „Kindlasti on see märk, et JOMI pakub huvi laiemale üldsusele. Esimese 12 tunni jooksul oli Techcrunch artiklit Twitteri kanalites edasi jagatud ligi 600 korda, mis on kindlasti meile, kui noorele ettevõttele väga suur tunnustus,“ sõnab Eistre.

Lähitulevikus plaanitakse ühisrahastusplatvormi Kickstarter kaudu esimesed JOMI tooted müügile paisata.

Techcrunch on varasemalt Eesti ettevõtetest ära maininud ka näiteks nutika lillepoti Click and Grow, mis on samuti Kickstarteri kaudu rahastust kaasamas.