Tänavu ligi viiekümnesse riiki ehitusvahte, vuugihermeetikuid ja hingavaid fassaadilahendusi eksportiva Wolf Groupi 2011. majandusaasta müügikäive oli ligi 80 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 15%.

Konsolideeritud ärikasum oli veidi enam kui 5 miljonit eurot. Majandustulemustele avaldasid positiivset mõju tootmisefektiivsuse kasv, ekspordi laiendamine uutesse riikidesse ning positsioonide tugevdamise olemasolevatel eksportturgudel. Tänavu alustas ettevõte ehituskeemia ekspordi eksootilisse Makedooniasse ja Mehhikosse.

Wolf Groupi juhatuse esimees Jaan Puusaag ütles majandusaasta tulemusi kommenteerides, et 2011. aasta oli Wolf Groupi jaoks edukas.

„Balti riigid näitasid kriisist toibumise märke ning müük Soome turule näitas kasvumärke,“ sõnas Puusaag. Kokku kasvas Läti ja Leedu müük üle 30%, Soome tõusuks on 15% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Positiivseid müügitulemusi oli märgata ka teistel eksportturgudel.

Mullu laiendas Wolf Group kliendibaasi Lõuna-Ameerikas ning saavutas edusamme India turul. Tänavu alustas Wolf Group müüki ka Mehhikosse ja Makedooniasse ning peab neid regioone eriti ahvatlevateks.

„Mehhiko majandus on maailmas suuruselt üheteistkümnes ning viimastel aastatel on olnud jõudsalt tõusuteel,“ rääkis Puusaag ning lisas, et Mehhikos on hästi arenenud ehituskeemia kasutamise kultuur, mis teeb selle turu eriti ahvatlevaks.

Läbi ekspordi Makedooniasse loodab ettevõte laiendada haaret ka Albaania ja Kosovo turgudele. „Balkani kolm riiki moodustavad kokku sama suure turu kui Baltikum ja on hetkel samas seisus kui Eesti kümme või enam aastat tagasi,“ rääkis Puusaag.