Kontserni EBITDA oli oktoobris 8,5 miljonit krooni. Septembri normaliseeritud EBITDA oli 5 miljonit krooni, teatas grupp börsile.

AS Eesti Ajalehed müügikäive kasvas võrreldes eelmise kuuga 11%, ulatudes 11,8 miljoni kroonini. AS Eesti Ajalehed väljaanded on nädalalehed Eesti Ekspress ja Maaleht. Eesti Ekspressi sünnipäeva kampaania tõi juurde 4057 uut tellimust, mis on ühtlasi Eesti Ekspressi edukaim tellija kampaania.

AS SL Õhtulehe müügikäive oli 10,5 miljonit krooni, kasv võrreldes septembriga 8%. Ettevõtte EBITDA oli 1,6 miljonit krooni, tõustes 77%. 42. nädalal tegi Õhtulehe internetiportaal kasutajaskonna rekordi - esmakordselt ületati 300 000 unikaalse külastaja piir.

Kirjastamise sektoris kasvas reklaamide hulk väljaannetes võrreldes septembriga 19,8%. Reklaamimüüki suurendasid enim AS Eesti Ajalehed ja AS SL Õhtuleht vastavalt 75% ja 20%. Ajalehtede tiraažid olid samal tasemel või tõusid.

Trükiteenuste segmendis paranes Printall ASi EBITDA võrreldes septembriga 60%, ulatudes 6 miljoni kroonini. Ettevõtte müügikäive oli oktoobris 31,7 miljonit krooni.

Online-meedia müügikäive oli oktoobris 10 miljonit krooni, kasv võrreldes septembriga 8%. Delfi on jätkuvalt Baltimaade juhtiv internetiportaal.
Võrreldes septembriga suurenes Delfi kasutajaskond Eestis 4,93% , tõustes 682 549 unikaalse külastajani kuus. Lätis ületas Delfi esmakordselt 800 000 külastaja piiri kuus. Leedus suurenes Delfi kasutajaskond 2,0% , tõustes oktoobris 990 790 unikaalse külastajani.

AS Delfi haldab koos Läti, Leedu ja Ukraina tütarettevõtjatega eesti- ja venekeelseid portaale Eestis, läti- ja venekeelseid portaale Lätis, leedu- ja venekeelseid portaale Leedus ning uudisteportaali Ukrainas.