Trükiteenuste segmendi 8,2protsendilise languse tingis eelkõige paberimüügist tekkinud käibe kahanemine, teatas ettevõte börsile.

Trükiteenuste osas oli langus oluliselt väiksem, ulatudes 2,3 protsendini.

Online-meedia kasvatas seevastu käivet 12,8 protsenti.

Trükimeedia 5,5protsendilist langust mõjutab nädalalehtede üks vähem ilmumiskord võrreldes eelmise aastaga, DVD-sarja lõppemine ning sellest tulenevalt ka üksikmüügi vähenemine, kuid kõige suuremat mõju avaldab trükimeedia reklaamituru üldine nõrkus ning volatiilsus.

Märtsi müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR
Segment 2013 2012 Muutus %
Online-meedia 995 882 12,8%
Perioodilised väljaanded 2 042 2 160 -5,5%
Trükiteenused 2 624 2 857 -8,2%
Määramata 117 87 34,5%
Elimineerimised (499) (542) -8,0%
KOKKU 5 279 5 444 -3,0%