"Tahame alles hoida asjatundlikku müügivõrku," vastas Kinnunen Ärilehe küsimusele tulevase Elisa ja Starmani Eesti ühendamise kohta. "Praegu ei ole mingeid plaane koondada. Tahame äri kõvasti kasvatada, selleks on vaja tugevat müügivõrku."

Kinnuneni sõnul käsitleb Elisa Eestit koduturuna. "Elisa tegevus on siin aastaid kasvanud ja tugevnenud. Nüüd lisame kaablivõrguga ärile veel uue mõõtme," ütles ta. "Tekib võimalus müüa risti: mobiilivõrgu klientidele pakkuda ka näiteks kaabel-TV teenust ja vastupidi."

Ka Soomes tegeleb Elisa mobiiliärile lisaks fiksvõrkudega. Näiteks kuulub ettevõttele 1998. aastal ostetud internetiteenuse pakkuja Saunalahti. Helsingi telefonikooperatiivist alguse saanud Elisa oligi sündides fiksvõrguoperaator. Mobiilivõrkudega hakkas firma tegelema samuti 1998. aastal, mil osteti Radiolinja -nimelise operaatori enamusosalus. Pärast sajandivahetust sulandati Radiolinja emaettevõttega.

Saunalahti ja Radiolinja järel ongi Starman üks ettevõtte suuremaid oste. Kinnunen tunnustas Starmani tubli arengu eest: "Starman on märkimisväärselt hästi hakkama saanud ja oma äri aina kasvatanud."

Seda, et Starmani pakutav kaabel-internet ja Elisa pakutav mobiilne internet omavahel konkureerivad, Kinnunen ei peljanud. "Kliendid on mõlemal erinevad: mobiilset internetti eelistab ennekõike liikuv inimene, kaabel-internet ostetakse aga koju koos TV-teenusega. Usun, et üks täiendab teist, et me suudame inimestele pakkuda ka mõlemat korraga."

Kinnuneni sõnul on Elisal kavas rakendada Soome kogemusi kaabli- ja mobiiliäri ühendamisel ja kasvatamisel. "Tahame äri laiendada, edasi arendada. Näiteks Soomes on Elisa IP TV turu liider, tahame olla seda ka Eestis," rääkis ta.