"Elisa panus telereklaamidesse on aasta-aastalt vähenenud ning suurenenud on nii internetimeedia kui ka otseturunduse osa. Need muutused on tingitud eelkõige sellest, et telerivaatamine meie sihtrühmas on vähenenud," ütles Elisa turundusjuht Karin Kanepi BNS-ile.

Ka EMT on vähendamas telereklaami mahtusid ja aina enam keskendumas neti- ja otseturundusele. "EMT on kindlasti senisest enam kulusid juba suunanud ja ka edaspidi suunamas neti- ja otseturundusele. Netimeedia mõju on järjest rohkem tulemuste järgi mõõdetav ning võimaldab järjest suurenevate kogemuste ning uute võimaluste leidmisega tuua ka väga täpselt sihitud ja ootuspärase tulemuse," ütles EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.

Elisa Eesti teenis 2012. aastal 111,8 miljoni eurose käibe juures 19,8 miljonit eurot kasumit. Ettevõttes töötas üle-eelmisel aastal keskmiselt 496 inimest, kelle palgakulu oli 8,6 miljonit eurot.