Ossip ja peaasjalikult ettevõtte tehnikapoolega tegelev Seppar võõrustasid Ärilehte üleeile Pääskülas asuvas peakontoris.

Elroni hilinemiste ja rikete valguses on korduvalt olnud juttu sellest, et äkki peaks ettevõttel olema n-ö reservrongid, mis sõidaksid välja juhul, kui kusagil on tekkinud probleem.

Ossip: Rongide arvu küsimusel on kaks poolt. Seisvat rongi on kallis ülal pidada, aga meil on juba praegu reserv. Reserv on aga väike. Pealegi, kui kusagil midagi juhtub, siis tekib paratamatult hilinemine. Meie üks reservrong seisab siin Pääsküla depoos, aga kui õnnetus juhtub näiteks Käru lähistel, siis Türil ei seisa parasjagu ühtki rongi. See tähendab, et uus rong peabki hakkama sõitma Pääskülast Kärusse. Kõigepealt peame saama dispetšerilt loa sõita Balti jaama ja seejärel peame saama loa sõita Viljandi poole. Kõik see võtab oma aja, päris palju aega. Rongiliiklust ei saa korraldada nii nagu bussi- või autotransporti, et istun siin hoovis autosse, mootor käima, suund sisse ja sõidan. Teine asi on see, et sõitjate rohkenemisest lähtuvalt kaalume ja analüüsime põhjalikult uute rongide soetamise vajadust. Ühtlasi mõtleme sellele, kas osta Tallinna–Tartu ekspressliinile praegusega võrreldes hoopis teistsuguse mugavusklassiga rongid.