Ossip möönab, et kuigi mõnel liinil on ületäitumust, ei ole seda olemasoleva rongipargi, väljumiste ning sõitjate arvu juures võimalik reisijatele nende soovitud määral muuta. Peamine leevendusvõimalus on suurendada rongiparki ning kas selleks on täiendavate vagunite või rongide ostmine, peab näitama Elronipoolne analüüs koos tellijaga.

Analüüs peab arvestama riigipoolse dotatsiooni ja Elroni teenitava piletitulu mõistlikku suhet – kas see on lisanduvaid kulusid arvestades otstarbekas või mitte.

„Tänaseks oleme saanud Elroni olemasoleva rongipargi võimalusi arvestades tööle maksimaalse efektiivsusega, mis tähendab, et täiendavate väljumiste või pikemate koosseisude lisamiseks vajame juurde uusi ronge, kuigi ka need võimalused on taristu läbilaskevõimet arvestades piiratud.,“ rääkis Ossip. Mõnele üksikule liinile saab tema sõnul lisada täiendava väljumise, kuid reeglina ei oleks see majanduslikult mõistlik – saavutatav efekt on väga väike, sest neile reisidele, mida on võimalik lisada, ei jätkuks kindlasti piisavalt reisijad.

„Loomulikult oleme teadlikud reede- ja pühapäevaõhtuste Viljandi ja Tartu suuna reiside suurest koormusest,” märkis Andrus Ossip. „Samas ei ole meil võimalik inimestele öelda, et hajutage oma reisimist – sõitke tööle teisipäeval ning tulge koju laupäeval – küsimus on objektiivse paratamatuse, mitte Elroni suutmatusega ülerahvastatust vähendada. Nagu Tallinnas on tipptundidel ummikud, on need piltlikult öeldes ka rongides ja raudteel“.