Sellisele ideele on tulnud California mobiilse reklaami startup firma Adzookie, mis alustas sel nädalal vastutasuks eluasemelaenude kompenseerimise eest elumajade muutmist suurteks reklaampindadeks, vahendas BestMarketing.com.

Kampaanias tohivad osaleda ainult majaomanikud, mitte üürnikud. Samuti on tingimuseks vähemalt 3-kuuline kampaanias osalemise periood, mille vältel on maja seinale värvitud Adzookie reklaam.

Maja värvimine võtab aega ca 3-5 päeva. Leping sõlmitakse kuni 1 aastaks. Vastutasuks maksab Adzookie kokkulepitud perioodil reklaamvärvides maja eest eluasemelaenu. Lepingu lõppedes värvib Adzookie maja endistesse toonidesse tagasi.

Adzookie tuli kampaaniaga välja 5. aprillil 2011 ja juba sama päeva pärastlõunaks oli ettevõttele laekunud 1000 taotlust majaomanikelt, kes avaldasid soovi oma maja reklaamtahvliks muuta.