„Tuginedes 10-aastase ajalooga Eesti tööandjate maine uuringu tulemustele ning kõrvutades neid ettevõtete äritulemustega, saan kinnitada, et tööandja mainesse panustamine tasub ära. Nimelt tõendavad leitud seosed, et ettevõtte maine tööandjana on tugevas korrelatsioonis ettevõtte kasumlikkusega. Seejuures on seos tugevam just kasumi, mitte müügituluga,“ lausus Eensalu.

Loomulikult tekib tema sõnul küsimus, mis on põhjus ja mis tagajärg. Kas mainekad tööandjad teenivad rohkem kasumit või on kasumlikud ettevõtted just nimelt oma kasumlikkuse tõttu mainekad tööandjad? Kirjeldatud seos toimib eksperdi sõnutsi kahesuunaliselt, edu toodab edu.

„Kasumlikud ettevõtted võivad tõepoolest ligi tõmmata rohkem tööotsijaid, ent see annab tööandjale võimaluse valida välja parimad töötajad. Need aga omakorda aitavad ettevõttel paremini saavutada oma ärieesmärke,“ selgitas Eensalu.
Eelmisel aastal olid mainekaimad tööandjad Tallink, Tallinna Sadam ja Eesti Energia. Käesoleva aasta uuring alles toimub ja tulemused selguvad mai keskpaigaks.