EMT aga süüdistab Elisa tõlgendust uuringust valeks ning andmetega manipuleerimiseks, teatas EMT.

"Antud juhul on tegu Elisa tellitud turu–uuringuga, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000-1500 inimese ütluste baasil. Teiseks on antud uuringus kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97%, Elisa 34%, EMT 32% ja Tele2 31%, mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubrändita Diil.

Kui väljajäänud osa 3% kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi antud uuringu põhjal Elisa omast suurem ehk 35%, kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad," kirjutas EMT esindaja Kaja Sepp.

EMT sõnul tuleks vaadata ettevõtete kliendiarve, kus Elisa on börsile teatatud kliendiarvu 565 700 ning EMT kliendiarvu 868 000.

"EMT kliendibaasis on 597 000 lepingulist klienti ning 271 000 kõnekaardi kasutajat. Elisa pole oma lepinguliste ja kõnekaardi klientide arvu suhet seni avalikustanud, kuid antud uuringu põhjal toovad nad välja, et on kõnekaardituru liidrid 40% turuosaga.

See näitab, et nende kliendibaasis on väga suur kõnekaardiklientide osa, kuid kõnekaardikliendid on reeglina siiski lühiajalisema ja ebapüsivama või ajutise teenusekasutusega kui lepingulised kliendid," kirjutas Sepp.

EMT turuosa on läinud aasta tulemuste põhjal 45%. Enne konkurentide andmete avalikustamist hindasime oma turuosaks 44%, kuid see osutus eeldatust 1% võrra suuremaks.