Kuna ProGroup Holding on EMT-le pikaaegselt võlgu, siis katkestas EMT ettevõttel oma võrku helistamise. Seetõttu ei saa Bravocomi ja Zorro kliendid kuni ProGroup Holding võlgnevuse likvideerimiseni EMT võrku helistada. EMT klientide teenuse kasutusele ProGroup Holdingu suhtes rakendatav abinõu mõju ei avalda ning EMT kliendid saavad jätkuvalt helistada ka Bravocomi võrku, kirjutab aripaev.ee.

ProGroup Holdingu võlgnevused EMT ees tekkisid eelmise aasta detsembris ning on ulatunud kuni miljoni kroonini.

ProGroup Holdingu turundusjuht Kristo Krumm ütles ERR-i uudisteportaalile, et EMT ees on tekkinud võlgnevus seoses ajutiste makseraskustega. “See on seotud eelkõige raske majandusolukorraga, kus ka meie kliendid on meile võlgu ja see omakorda on tinginud meie makseprobleemid,” selgitas ta.

Krumm kinnitas, et veel täna tehakse EMT-le ettepanek võla ajatamiseks ning maksegraafiku koostamiseks.