Nii hakkab näiteks SMS-lühisõnumi saatmine maksma POP-i kliendile vaid 85 senti (seni 1.58-2.50), numbrinäidu juhtimine saab aga tasuta teenuseks. Oluline muutus on ka see, et kõneminuti hind ei sõltu laetava summa suurusest, vaid on EMT võrgus kõnekaardi POP varasema soodsaima paketi tasemel, 1.58 krooni minut.

Senine POP-i hinnastamise mudel jaotas kõnekaardile laetud raha võrdsetes osades kõneminutiteks, mille eest sai rääkida, ja popzideks, mille eest sai kasutada muid teenuseid (SMS, MMS, GPRS jne).

"Ehkki enamik kliente kasutas ära nii kõneminutite kui popzide saldo, tekkis siiski arvestatav hulk inimesi, kellel jäi ühele või teisele kontole kasutamata ühikuid," ütles EMT kõnekaardi klientide segmendijuht Paavo Ala. "Oma osa mängis popzide kaotamisel ka see, et kuna POP-i kasutajateks on suurel hulgal tulnud 16-17 aasta vanuseid noori, on kadunud emotsionaalne vajadus mängulise popz-arvestuse järele."

Alates 1.juunist 2005 saab klient POP-ile laetud raha eest kasutada kõiki talle vajalikke teenuseid ning raha jaotamist kõneminutite ja popzide vahel enam ei ole. Allesolevad saldod konverteeritakse rahaks kliendi jaoks parima kursiga (2.50 krooni iga kõneminuti või popzi eest) ning ta saab seda kasutada talle vajalikeks teenusteks.

Muudatuste kohta saab klient teavet kodulehelt www.pop.ee, kõigist EMT ja Elioni esindustest ning POP-i infotelefonilt, mis on muudatusest alates 7 päeva jooksul tasuta.