Ettevõte oli 1990tel pankrotieelses olukorras. Kui sellest välja saadi, kaasati investeeringuid ning osteti Silja Line, mida Pant nimetas intensiivse arengu perioodiks. Alates 2009.aastas algas Pandi sõnul aga Tallinki kolmas nn stabiilse arengu periood. Ühtekokku on ettevõte aja jooksul investeerinud 2 miljardit eurot laevadesse, tehnoloogiatesse ja inimestesse. Täna tähendab Tallink Pandi sõnul 19 laeva, 6 laevaliini, 5 hotelli, 6800 töötajat, 9,3 miljoni reisijat ja müügitulu 944 miljonit eurot.

Pant kummutas müüdi, et Tallink on ennast kinni laenanud. Tema sõnul valisid nad küll laienemis ja kiire arengu tee, millega kaasnesid ka riskid, kuid kunagi ei olnud need tema sõnul ülepaisutatud. Pant möönis, et oli ka kriisiaastaid kui laenukoormus ulatus 1,2 miljardi euroni. Nüüd on see oluliselt vähenenud ning väheneb ka edaspidi. Esmakordselt maksti tänavu ka dividende ning tehakse seda ka edaspidi, lubas Pant.

Tulevikus näeb ta kahte kasvumootorit. Esiteks reisijate arvu kasvu. Eriti Tallinn-Helsingi vahel, mis on muutumas kaksiklinnaks ning laevad käivad iga 2 tunni tagant. Pandi sõnul ei ole tunneli rajamine Tallinna-Helsingi vahele majanduslikult mõttekas. „Ma ei usu, et lähema 50 aasta jooksul tunnel rajatakse," sõnas Pant. Kasvupotentsiaal on ka reisidel Riiast, kus tarbijaid peab veel kasvatama, et laev on lisaks sõiduvahendile ka lõbustusasutus.

Teine trend ongi muuta laevad üha enam ujuvateks kaubamajadeks, meelelahutuskeskusteks, paadeks, saunadeks ja konverentsikeskusteks. Juba praegu tuleb kasumist piletihinnast ainult 25% ning 50% pardal tarbimisest ja kaubamüügist. Samas ka kaubaveod teevad Pandi sõnul uusi rekordeid. Käib ju näiteks Soomes lõviosa ekspordist ja impordist meritsi.

Ettevõtte arendamisel pidas Pant oluliseks ka infotehnoloogilist ja klienditeeninduse arengut. Nii on Tallinkil juba olemas ostuäpp iPhone'le ja Androidile ning kohe tulemas ka äpp check-ini tegemiseks. Ka klienditeenindus on oluline - selleks panustab Tallink Pandi sõnul nii klienditeenindajate palka, koolitusse kui ka üldisesse rahulolusse.