Moekunstniku Liivia Leškini looming on üle elanud Nõukogude aja ja ka majanduskriis ei ole teda murdnud. Pigem leiab Leškin, et selline raske aeg sunnib moekunstnikku tõsiselt pingutama, vahendas ERR.

Tema sihtgrupp on peamiselt turistid, samuti jõuab ta looming ka Eestist väljaspoole. Leškini trump on suur kogemustepagas.

Raske aeg ei ole kõigutanud ka meie nooremaid moekunstnikke. Disainer Riina Põldroos on üks neljast, kes veel selle aasta kevadel asutas moemaja Embassy of Fashion ja tööpuuduse üle nad kurtma ei pea.

Ka tuntud moekunstnik Katrin Kuldma otsustas majandussurutist eirata ja jätta suurtööstuse ning avada ateljee.

"Tehes oma asja, tehes seda mida meeldib, ma ei saa mitte mingisugusest masust mitte mingil moel aru," rääkis Kuldma.

Moedisaini liidu juhatuse liige Jaanika Terasmaa sõnul tarbib moedisaini kindel klientuur, kes otsib unikaalsust ja kuna üldjuhul on tegemist ikkagi jõukamate inimestega, ei jää neil riiete arvelt ostmata piim või leib, vaid mõni teine luksusese, mida nad varem tarbisid.