Järgneb lühiintervjuu Estonian Airi projektijuht Triin Tammertiga:

Kas Trondheimi liini kohta on tasuvusuuring tõesti positiivne või on tegemist PR lükkega tulemaks vastu "Minu Estonian Air" kampaania soovitustele?

Estonian Air on äriettevõte ning käivitab vaid liine, mille tasuvusuuring lubab positiivset tulemust. PR lükked lennunduses ei toimi, sest uue liini avamine on märkimisväärne investeering, mida ei ole mõtet maha visata.

Kui palju on planeeritud lendajaid sellele liinil? Kui palju võib loota, et see liin toob Eesti poole välisturiste?

Lennufirmade analüüsid on konfidentsiaalsed ning seetõttu ei väljasta me infot eeldatava reisijate arvu kohta. Samas võib öelda, et antud liinil on tugev fookus Norrast puhkajate Eestisse toomisel.

Kas tegemist ei ole ebaloogilise ja tupikteelise valikuga? Miks ei võiks Estonian Air lennata hoopis Edinburghi või Niccasse, Sarajevosse või Mallorcale - kas need poleksid ikka palju käidavamad kohad?

Estonian Air on aastaid tegutsenud Eesti ja Skandinaavia turgudel väga edukalt ning lainemised Norra suunal on loogiline jätk sellele. Kui mainitud sihtpunktid oleksid pigem hooajalised, siis Trondheim töötab aastaringselt.

Samuti on Estonian Airi fookuses ärireisija, samas kui eelpool toodud sihtpunktid on pigem puhkuse sihtkohad. Trondheim asub strateegiliselt heas asukohas, et sealseid reisijaid läbi Tallinna Venemaale ja Ukrainasse edasi vedada.