"Ja nad toimetavad meie keskel lennunduses rahulikult edasi. Kas ootame kõrvad lidus Euroopa Komisjonist järgmist negatiivset otsust riigiabi kohta ja firmad peavad raha riigile järjekordselt tagastama?

Võrdluseks oleme toonud Air Balticu, kes suutis Euroopa Komisjonis samu asju adekvaatselt selgitada, saades positiivse tulemuse. Aga ootame veel riigikontrolli auditi ära, mis peaks valmima mais.

Kogu selle jama korraldajate karistamisest on tähtsam, et neid enam ei lubataks Eesti lennunduse protsesside juurde. Paraku näiteks Ahti Kuningas majandusministeeriumis, Eero Pärgmäe (MKM-i endine asekantsler - toim.) Tallinna lennujaamas ja Jan Palmer Nordicas [nõunikuna-toim] on Eesti lennunduse juhtimise sees.

Lisaks soovib Juhan Parts minna Euroopa Kontrollikotta. Jan Palmer muidugi on töövõtja, kes täidab tööandja poolt heakskiidetud äriplaani, paraku on see koopia Estonian Airi omast, mis osutus perspektiivituks.

Lisaks muidugi Nordica kui EA õiglusjärglane, sest turg ja lennukid võeti ju üle. Muuseas EA kõige suurem võlausaldaja on riik ise, 85 miljoni euro pluss intressidega."