"Estonian Air oli tegelikult väga mõnus ja terve ettevõte. Eriti äge oli veel see, et viimasel neljal-viiel kuul suutis ettevõte kasumit teenida, mida ei juhtunud viimase viie-kuue aasta jooksul. Eks osa sellest oli kindasti seotud kütuse hinnaga, aga ka ärimudel, mida me Jan Palmériga koos püüdsime ajada, kus lennatakse palju väljaspool Eestit, töötas," rääkis Randveer portaalile geenius.ee .

"See tõi raha ja andis selge indikatsiooni, et see ettevõte peab kasvama ja on ainult viie lennukiga Eestist opereerimiseks liiga väike, et raha teenida. See raha tuleb teenida kasvades, aga see kasv ei tule Eestist. Siin ei ole lihtsalt inimesi," lisas ta.

Taskila plaanid olid Randveeri hinnangul head, kuid reisijad ei tulnud sellega kaasa ning see on tõsine probleem.

"Paberi peal kõik töötas, aga Kajaanist, Porvoost ja Jyväskyläst ei tulnud kliente nii palju siiapoole, et siin sellist hub'i teha. Siin tuleb vaadata peeglisse. Kui sul on 80 kilomeetri kaugusel Helsingis selline suur lennujaam ja kui sul on teisel pool Riia, siis kui siia vahele hakata midagi ehitama, siis sul on kas väga palju raha, et seda teha või sul on veel rohkem raha," jätkas ta.