CRJ700 lennukis on 70 istekohta. Lennukid hakkavad teenindama suurema nõudlusega sihtkohti, nagu Stockholm, Brüssel, Oslo, Kiiev jt. Paralleelselt kasutab Estonian Air oma lennukipargis kolme 88-kohalist CRJ900 NextGen ja ühte 76-kohalist Embraer 170 lennukit.

Vastavalt Estonian Airi restruktureerimisplaanile algas selle aasta augustis nelja Embraer 170 lennuki tagastamine liisinguandjale. Viimane Embraer 170 lahkub Estonian Airi lennukipargist käesoleva aasta detsembris. „Embraer 170 lennukite tagastamine annab meile võimaluse minna üle ühte tüüpi lennukitega lennukipargile, kus 76-kohalised Embraer 170 lennukid asendatakse 70-kohaliste CRJ700 lennukitega. Estonian Airi sugusele väikesele lennufirmale annab see märkimisväärse kulude kokkuhoiu ja vajaliku paindlikkuse," lausus Estonian Airi juhatuse esimees Jan Palmér.

Järgmise aasta märtsis saab läbi üleminekuperiood uuele lennukipargile. „Kuni kevadeni kasutame ka teistest firmadest renditud asenduslennukeid. Järgmise aasta märtsist teenindame Tallinnast algavaid lende viie kuni kuue CRJ900 ja CRJ700 lennukiga ning Tallinna-Stockholmi Bromma liinil kasutame lisaks ka ühte väiksemat turbopropellerlennukit. Paralleelselt teeme kahe kuni nelja CRJ-tüüpi regionaalse lennukiga allhankelende teistele lennufirmadele," lisas Palmér.

Estonian Airi eesmärgiks on pakkuda regulaarseid lennuühendusi vähemalt kaks korda päevas Eestile strateegiliselt olulistesse sihtkohtadesse, kuhu on olemas piisav nõudlus. Euroopa äärealal asuvale väikesele Eesti-sugusele riigile on head lennuühendused majanduslikult ja eluliselt olulised ning Estonian Air on pühendunud nende teenuste pakkumisele.

Estonian Air on suurima turuosaga lennufirma Tallinna lennujaamas. Estonian Airi regulaarlendude liinivõrku kuuluvad järgmised sihtkohad: Stockholm (Arlanda ja Bromma), Kopenhaagen, Amsterdam, Brüssel, Oslo, Moskva, Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim. Lisaks toimuvad oktoobrini hooajalised lennud Münchenisse, Priisi, Berliini, Nice'i, Splitti, Viini ja Milanosse.