NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
Kommentaar eemaldatud
    09.08.2017 07:39
    Vaadake , Seltsimehed, surm ei võta ka sealt, kust pole midagi võtta ja nii ka siin !?!? Mida on tahta või loota mingit elavnemist, sellistelt klounidelt, igasugu sportlased, näitlejad j.m. klounid/tolad !?!? Mõttetu on ju tahta ei ole mõtet olla naiivsed !!
Kommentaar eemaldatud
    09.08.2017 07:51
    nagu kõrged tööjõumaksud, mille üle siin artiklis ka kurdetakse?
    09.08.2017 08:13
    Kuna koostetöö ongi madalaima lisandväärtusega, siis tekivad elus püsimise probleemid esmasena tehastes, mis vaid koostetööga tegelevad.
    Kui tehas võtab ka vastutuse toote müügi ja tootearenduse eest, siis on reeglina kasumimarginal suurem ja tehas pole nii palgatundlik.
Kommentaar eemaldatud
    09.08.2017 07:14
    on siin kiunu üles tõmmanud. ok, ärimehed lõpetavad ühekorraga kõik eestis tegutsemise, kas siis tuleks teile päris õnn lõpuks õuele?
    09.08.2017 07:33
    tööandajad ju soovivadki, et ärikeskkond paraneks ja nad ei peaks jääma kellelegi võlgu ja saaks rahulikult edendada nii äri kui eesti elu. ja palun ärge pange ärimeestega ühte patta kriminaale ja sotsiopaate...
09.08.2017 07:02
On selline partei...meie oma...
09.08.2017 07:12
Mataõpsist kaiaiva on kenasti kõik ära arvutanud ja seiske nüüd vaikselt reas.kes tajab pissile, tõstke kätt ka ärgu vingugu.
09.08.2017 07:13
ikka sanktsioonidega, ettevõtjad ei tea nagu
09.08.2017 07:14
Jutt täiesti õige aga peab ära mainima, et ega ka meie ettevõtjad ei oska majandada. Töölistele palka ei maksta kuna seal nähakse suurt kokkuhoidu aga samas käib mujalt kaudu meeletu laristamine.
    Näita vanemaid (14) Laadin kommentaare...
    09.08.2017 15:50
    Bruto palk 1000eur
    Rahade jaotus
    Kogukulu tööandjale 1 338,00 € 100,0%
    Töötajale (netosumma kätte) 807,20 € 60,3%
    Maksuametile (kõik maksud) 530,80 € 39,7%
    + tööandja kulud: rent, elekter, raamatupidamine, tooraine jm. Mille arvelt sa siin laristad, kui tegeled tootmisega? maksad käibemaksu ära ja siis mõtled kuulõpus, et kuhu see raha kadus.
    10.08.2017 00:33
    TÖÖVÕTJAD EI SAA SELLEST ARU! NEMAD ARVAVAD, ET NEMAD ON MAKSUMAKSJAD !!! ?
    10.08.2017 08:36
    Kui oli võimul reformierakond oli kiun nüüd keskerakond jälle kiun, tööandjatele ei sobi miski ainult kiunuvad
09.08.2017 07:22
Ratas plaanib peadselt asutada ka Plaanikommitee sest ENSV-s see ju oli ja kõik toimis!
Seni kui majandust juhivad kesikud ja sotsid ei lähegi see pilt paremaks vaid vastupidi
    09.08.2017 08:35
    EAS - sarnaseid" ettevõtteid" rohkem vaja , neil" omavahendid" millega ettevõtlust
    toetada. sese reformierakonna poolt pärandatid " kingad" jäävad kittsaks. Las ülejäänud vaatavad vabavoolus kuidas "ärid" edenevad.
    09.08.2017 11:20
    nagu nüüd tavatsetakse ütelda,peab olema,muidu vehkleme nagu tumm leilis.NL ajal oli selle nimi plaanimajandus,millel oli suund aga mitte rapsimine nagu seda libastunud liberaalne turumajandus teeb,mis toodab kriisi st.elame kriisist kriisi aga Ansipile see meeldis ja tahtiski selles kriisis elada.Muidugi sogases vees on hea kalu püüda ja rikastuda vaeste arvel.
    Elu peab käima elu seaduste järgi realistlikult ja asjalikult nii nagu olukord dikteerib aga mitte selle või teise tsunfti e.partei plära järgi,see ongi suurim viga meil.Visioon peab olema realistlik ja lahendama tekkinud olukorda arukalt arvestades resursse igakülgselt.Lapspoliitikud sellega toime ei ole tulnud ega tule,seda näitab senine praktika,olgu nad kasvõi üle koolitatud aga neil põhiliselt ei ole seda taju veel välja kujunenud ja võtavad aluseks mõne nn.nobelisti,kes ka ei ole oma töös laiaulatuslikult nägev.Nii me siis lähme kindlalt edasi või tagasi.
09.08.2017 07:40
Kuigi tööstuse osakaal SKP-sse on kukkunud, nii EL-is kui ka Eestis 15% peale, on mõlemas tööstuse osa eksporti siiski 80%. EL-i tuleb päevas 1 miljard EURi rohkem sisse, kui välja läheb. EL on ärganud Korea ja Hiina edu tõttu postindustriaalsuse uskumise unest ning on realiseerimas tööstuse renessansi. Eesti arengukava 2014-2020 tekst aga ei sisalda terminit "tööstus". Seda ei sisalda ka parteide programmid. Õnneks oli eelmises koalitsioonilepingus üks lause, et asutakse väljatöötama Eesti tööstuspoliitikat. Seda teebki MKM-i juurde moodustatud spetsiaalne toimkond, kuhu on kutsutud ka tööstuse erialaliitude esindajad, mis seni on puudunud riigiasjade otsustamise kogude juures. Jääb loota, et tööstuse osatähtsuse eiramine lõpeb ning tehaste vajadusi hakatakse hindama ning tehase korral kasutatakse uhkusega nimetust "tehas" ega lepita üldise nimetusega "ettevõte", mille hulka kuulub ka bordell.
09.08.2017 07:42
Ka hiinlased meelitavad Hinnasse välismaa ettevõtteid ja eriti just kõrgtehnoloogilisi. Erinevalt eestlasest, ei rahuldu hiinlased sellega, et kui õnnestub meelitada kohale välisettevõte ja panna oma töölised siis liinitöölisteks tootmisahela madalaima lisandväärtusega osas, koostetöös, siis sellega asi lõpebki. Hiinlased loevad kogu aktsiooni luhta läinuks, kui ei õnnestu üle lüüa tehnoloogia ja turg ning viie aasta pärast ka tehas ise. 
Hiinasse ehitatud Elcoteqi tehaste kõrvale tekkisid hiina kloonid ja kui Elcoteqi kontsern pankrotti läks, ei olnud Hiina valitsus ükskõikne, vaid oli loonud olukorra, kus Hiinas toimivad Elcoteqi tehased sattusid hiinlastest omanike valdusesse.
Elcoteqi Tallinna tehas oli kontserni pankrotti mineku ajal heas korras ja lepingutega varustatud. Oleks meil olnud hiinlased MKM-is, siis oleks nad kahtlemata ostnud Elcoteq-i ning andnud selle tehases töötanud eestlastest manageridele 15-20 aastaks välja ostmiseks. Eestis aga isegi tõusatanud teoreetiline küsimus ripakile jäänud tehase ostmisest. Raha sel ajal oli ja see suunati sohu raha kulutavasse ERMi. Hiina jõukus kasvab tehastega. Eesti oma muuseumidega eriti mitte.
    09.08.2017 08:06
    Kas sinu arvates tuleb siis ikkagi makse ümber tõsta? Tuleb uus valitsus ja tõstab maksud ümber, selle asemel, et teha tööstus kõrgtehnoloogilisemaks ja suurendada eetlastest omanike osakaalu ja sellega vähendada välisomanike koostetehaste osakaalu. On ju koostetsehhi töömaht suurim ja lisandväärtus väikseim.
    09.08.2017 08:34
    Sa võiksid ennem inseneri kommentaare lugeda ja kui neis aru ei saa, siis palu keegi targem appi.
    09.08.2017 09:28
    Kas sa mõnikord nn inseneri verbaalsesse kõhulahtisusse ka süvenud mõnikord oled? Ja mõnikord ka varasemaid vastuseid lugenud?
09.08.2017 07:44
Igati nõus Ettevõtjatega. Kuna need inimesed teavad praktikas :Kuida juhtida nii ettevõtet tööstus ja majandust. Miite aga tegeleda populismi ja rahva lollitamisega. Ja loota et eesti rahval on parem mida kõrgemad on maksud ja aktsiisid!! Seda et läbui selliste poliitikute rahva on õnelikum ja rahulolevam Riigi majanduse poliitikaga !!Ja saab läbi maksude ja aktsiiside rikamaks. AEG olek anda võim neile kes tegelevad reaalse majanduse ja tööstusega mitte aga populismika. Kuna Arenenud riikide rikkuse aluseks on majandu ja tööstus ja arenenud turundus. Mitte aga populistlik rahva lollitamine millega tegeleb praekune valitsus!!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    09.08.2017 09:56
    to nojh üks neist on hetkel majandus minister..
    09.08.2017 11:35
    olid utopistid Laar,kes oma nõustajate tarkusega leidsid,et tootmine ei tasu,ostame sisse,ainuke tootmine tema arust tasus oli prostitutsiooni legaliseerimine.See läänelik suund...Järgmisena tuli tark S:Kallas,kes arvas:Müüme kõik maha,saame raha sisseostmiseks mõneks hetkeks,ootame investoreid ehk tööandjaid kõikjalt,kes annavad tööd ja kasumi viivad ,kus iganes soovivad.Rootsi pangad näiteks.Oma järelduse tegi Ansip Kallase järgi:Saame 5.rikkama riigi hulka...aga kus me oleme.Noorisand T.Rõivas pakkus välja peenhäälestust koos oma ajualustega,tuli välja Autorollu...Niisugused utopistid on meil majandusega tegelnud üldjoontes.Nii edasi kindlalt minna ei saanud,muidugi selles segadusese oli ettevõtjatel mõnus manipuleerida tööjõuga ja kapitaliga sest oli väljapakutud mittemidagi kohale panev liberaalne turumajandus,mida ülistati ,kui kõikvõimsat regulaatorit ja kõige kohale loksutajat.Nii on need lood siin Eestis siiani olnud,on vaja kardinaalset reaalset muutust arukuse ja mõistuse poole,kui tahame riigina eksisteerida veel või oleme peatselt nn.Maailmavalitsuse rüpes.
    13.08.2017 13:21
    Ei ole nõus ettevõtjatega, kes ei suuda oma ettevõtlust efektiivistada. Ainus kokkuhoiu koht tööliste palgad ja maksud. Seliselt arvab ainult ettevõtte kehv juht. Majandust peavad elvdama just ettevõtjad ise mitte lootma seda valitsuselt. Põhjus miks majandus ei elavne , suur osa ettevõtjaist on välisettevõtjad ,kes pole sellest huvitatud. Ainult odav työöjõud ja väikesed maksud , et suurendada kasumit , mis viiakse välja ilma sentigi maksmata.
09.08.2017 07:46
Meil on üksikud ettevõtjad, suurem osa on ärikad!!!!!!!!!!!
09.08.2017 07:51
See valitsus aru ei sa et teatud kaupu peab iga päev poodi viima ja kuidas seda tehti nii et kaubaruum oleks täis ilma ümber tõstmiseta ehk lisatööjõuta., nüüd käib see nii pool on tühimik ja veel ümber lappamisega.
09.08.2017 07:52
Valitsusel on oma erakondade lubaduste täitmiseks vaja raha, palju raha, kuid seda ei tule juurde niipalju kui excel on näidanud. Eelmine valitsus alustas ettevõtjate väljasuretamisega ja praegune jätkab seda liini.
Iga valitsuse liige peaks asutama oma firma, palkama riigi KESKMISE palga peale vähemalt 10 töölepinguga töötajat, leidma neile inimestele igapäevast tööd,maksma nende palkadelt kõrgeid palgamakse ja tegutsema selle firmaga vähemalt ühe aasta ilma igasuguste toetuste, tutvuste ja välise abita. Võib-olla alles siis lööb pildi ette ettevõtja tegelikest segajatest ettevõtluses, meeletult suurest bürokraatiast igasuguste seaduste ja määruste punktuaalsel täitmisel, statistikaaruandluse ja muudele instantsidele aruandluse esitamisest rääkimata. Igasuguste seaduste pidevast muutmisest on ettevõtjad juba tüdidenud, löövad lihtsalt käega, võimalusel hakkavad töötama mustalt või panevad oma äri kinni ning jällegi suureneb töötute armee.
09.08.2017 07:54
kadus ära sel hetkel,kui poliittited ja -korruptandid,ilma korralike läbirääkimisteta, lunisid ennast jameid ELi.Ja ettekujutus oli absoluutselt kadunud sel hetkel,kui liituti uisapäisa,nagu idikad,eurotsooniga.Kiirkorras ja ettevalmistamata ELi ja eurotsooni astumine lõi oma piirangutega täielikult jalad alt alles kasvama ja kuigivõrd väljakujunema hakkavalt noorelt ja vähearenenud majanduselt.Seetõttu ongi tekkinud situatsioon,kus normaalselt elavad ainult maksuraha kukil vegeteerivad poliit-ja muud riigipalgalised ja majandus hääbub,sest pole vajalikku baasi või alust,mis võimaldaks majandusel õitseda.Tänane majanduskasv on täielikult tulev hinnatõusust ja ainult.Reaalset majanduskasvu pole.
    09.08.2017 08:10
    Abiraha EL uusliikmele oli mõeldud selleks, et aidata majanduslikult vähemarenenud liituja vanadele liikmetele järele. Uusliikmele abiraha jagamiseks moodustati Eestis EAS. Kui vaadata seda, kuhu on läinud peamiselt uusliikme toetusraha, siis peab tõdema, et küllalt hästi on õnnestutud toetusraha suunata riiki jõukaks tegevalt tööstuse arendamiselt mööda ja suunata toetusraha külakiikedele, muuseumidele, veekeskustele ja muule, mis majandust ei kasvata, küll aga lasuvad koomana ühiskonna kukile. EL-i vanad liikmed vaatavad seda tulutut raha kulutamist kõrvalt ja ilmselt kahetsevad, et on raha toetuseks eraldanud, sest lihtsameelne uusliige on selle rakendanud lõbustusasutuste ehitamiseks, kuigi oleks võinud rakendada tehaste ehitamiseks, mille teenitud rahast oleks hiljem saanud lõbustusasutusi ehitada ja need poleks siis liiga suured. Kuna uusliikme rahvas näeb EAS-i raha jagamise mõttetust majanduse arendamisel, siis vaadatakse EAS-i peale, kui tulutule organisatsioonile ja et niisuguse imagoga organisatsioon pälviks mingitki tähele panu, siis selleks kõlbavad erinevad skandaalid.
09.08.2017 07:57
Mingi punt arvab end ettevõtjate esindajaks ja lärmab. Ei tulnud see reformikate kamp ka majanduse elavdamisega toime - ainult üks sahkerdamine käis. See, et vene turg ära lõigati, mis üksjagu Eesti majandust pidurdas, võtab nüüd üksjagu aega ümberorienteerumiseks. Aga see polnud meie tekitatud probleem.
09.08.2017 08:00
Ehk on tegemist kilekotiettevõtjatega?
09.08.2017 08:09
Kui anda selliseid maksusoodustusi nagu teile...ja te maksate ikka euroopa nirumat töötasu inimestele siis on teie viletsus teie enda viga
    09.08.2017 08:50
    Äkki vihjad lugupeetav, millistest maksusoodustustest jutt käib? Repinskile antud PRIA toetused ei ole maksusoodustused ja õiglast kulutamist on ta suutnud tõestada ainult kaduvväikeses osas. Huvitav miks selles asjas on suur vaikus?
    13.08.2017 13:26
    Auturollole antud riigirahasid tagsi ei nõutud ja karistada ka keegi ei saanud . Sellest ei ole ka põhjalikult kuulda midagi. Lisaks Tallinna sadama miljoni korruptsioon, kas tead kuidas see edeneb ja kas on olnud või tulemas ka kohus.
09.08.2017 08:20
antud probleemistiku kokkuvõtlik iva võib peituda juba avastatud faktis, et targem võib lollimale kas-või aastake ühtejärgi seletada mõnd fakti, kuid turakam, lähtudes oma turakalikumast ,,tarkusest'',eirab tarkust ja maabub igal korral oma nn. väärtarkusesse tagasi. Seda ka sel korral ja hoogsalt. Ning taas võib korrata ammugi tuntud hüüdlauset- peale meid tulgu või veeuputus!
09.08.2017 08:30
kae nalja .... ei meeldinud ... rämpsettevõtete jutt. lausa kustutati ära .... üks tobe ei saand aru ja tälhfi tädi või onu ei jaga üldse matsu. midagi pole teha .... tuleb tunnistada, et nii on ....
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega