Euroopa Komisjoni teavitus- ja müügiedendusmeetme eesmärk on tugevdada Euroopa Liidu (EL) liikmesriikide toidutootjate konkurentsipositsiooni.
Toetust on võimalik taotleda põllumajandus- ja toidusektori organisatsioonidel, mis ühendavad tootjaid ja töötlejaid. Toetusmäär olenevalt programmi tüübist ja sihtturust on 70–85%.

Meetme toel saab korraldada põllumajandussaaduste ja toidutoodete tutvustamise teavituskampaaniaid EL siseturul ning kolmandates riikides.
„Ettevõtjatel on mõistlik astuda uutele turgudele sisenemiseks järgmisi samme ja kasutada võimalust koostöös toetust taotleda,“ ütles maaeluminister Tarmo Tamm.

Meetme eelarvest on:

  • 43 miljonit eurot kavandatud mitme EL liikmesriigi koostöös esitatavate programmide kaasrahastamiseks;
  • 85,5 miljonit eurot kavandatud programmidele, mille taotlejad on pärit ühest liikmesriigist.

4,5 miljoni euro suurusele reservile avatakse eraldi taotlusvoor erakorraliste turuhäirete korral.

Taotlusi saab esitada elektrooniliselt Luksemburgis asuvale Tarbija, Tervise-, Põllumajandus- ja Toiduküsimuste Rakendusametile (CHAFEA). 2017. aasta taotlusvoor kestab 20. aprillini.