Tõus on olnud tuntav ka aasta kahe esimese kuu kokkuvõttes ja Euroopa Liidus oli see 7% võrreldes möödunud aasta sama perioodiga.

Positiivset tulemust näitasid veebruaris valdav osa Euroopa riikidest, aga ennekõike veavad turgu tõusule suuremad turud, kus uute sõiduautode müük ületab saja tuhande piiri kuus. Nendeks riikideks on Saksamaa, kus kasvuprotsent oli veebruaris 6,6%, samuti Prantsusmaa ja Itaalia, kus tulemus eelmise aastaga võrreldes paranes vastavalt 4,5% ja 13,2% võrra. Hispaanias ja Suurbritannias, kus müük jääb veidi alla saja tuhande, kasvas müük vastavalt 26,1% ja 12% võrra.

Meie naabritest üllatasid ehk enim Läti ja Leedu tulemused, sest väga heale jaanuarile järgnes veebruaris mõlemas riigis langus võrreldes eelmise aastaga. Lätis oli langus 8,2% ja Leedus 2,5%. Kahe kuu kokkuvõttes püsivad mõlemad riigid siiski plusspoolel. Langus on jätkuv aga Soomes, mitte küll nii järsk kui jaanuaris, aga siiski müüdi tänavu veebruaris meie põhjanaabri autoturul uusi sõiduautosid 2,3% vähem kui mullu samal ajal.

Müük kasvas ka kõigil suurematel autotootjatel, kel vähem, kel rohkem. Suurimaid kasvunumbreid näitasid BMW Grupp, Daimler, Fiati Grupp ja Euroopas enim sõiduautosid müüv Volkswageni Grupp ning neil kasvas müük kõigil enam kui kümne protsendi võrra. Veidike tagasihoidlikumad olid veebruaris kasvunumbrid Prantsuse suurtootjatel PSA ja Renault Grupil ning Fordil.