Facebooki edu pärineb suures osas nutiseadmetele suunatud turundusest. Mobiilirakendustelt saadud reklaamitulu tõusis eelmise aastaga võrreldes 81 protsenti ning see moodustas tervelt 84 protsenti kogu reklaamitulust.

Mobiilireklaame peetakse digitaalturunduse tulevikuks ning ekspertide sõnul on Facebooki domineerimine sel turul vältimatu. Sotsiaalvõrgustikule kuulub neli vähemalt miljardi kasutaga suhtlusplatvormi: Facebook Messenger, WhatsApp, Facebook Groups ja klassikaline Facebook vestlusrakendus. Samuti kuulub ettevõttele 500 miljoni kasutajaga Instagram, mille reklaamitulud peaks uuringufirma eMarketer hinnangul sel aastal jõudma 1,5 miljardi dollarini.

Lisaks on Facebook teinud julgeid investeeringuid valkondadesse nagu virtuaalreaalsus, suhtlusrakendused, droonid ja live-videod. Mark Zuckerberg on korduvalt rääkinud ettevõtte plaanidest vallutada videoturg, mida praegu valitsevad Youtube, Snapchat ja Facebooki põhikonkurent Twitter.

Facebook teenis teises kvartalis keskmiselt 3,82 dollarit iga kasutaja pealt, mullu samas kvartalis oli see summa 3,32 dollarit.