Suurimal internetipõhisel suhtlusvõrgustikul Facebook on maailmas üle 500 miljoni kasutaja. Suur kasutajate arv sünnitab kasutajatevahelisest suhtlusest üha uusi ja huvitavaid teemasid ning üritusi, mis on sageli kõneaineks ka teistes meediakanalites. Suur kasutajate arv, üha kaasavamad mängud ja lahendused on pannud ka ettevõtteid sellega liituma ning kasutajatega otse vestlema.

Näoraamatule pani 2004. aastal tagasihoidliku aluse Harvardi ülikooli ühiselamu toas Mark Zuckerberg. Sel hetkel ei näinud portaali loojad ette, et sellest kasvab loetud aastate jooksul poole miljardi kasutajaga suhtlusvõrgustik, millel on kogu maailma kommunikatsioonis kandev roll.

Lisaks igapäevasele ajaveetmisele ja suhtlemisele kasutavad Facebooki suurettevõtted, avaliku elu tegelased, tipp-poliitikud ja erinevad organisatsioonid.

Facebookis suhtlemine võtab oluliselt inimeste aega ja on selle tõttu tööandjate poolt sageli ebasoositud. Siiski kasutavad sajad Eesti ettevõtted sotsiaalvõrgustike võimalusi edukalt turundamiseks ja see on saanud üheks lahutamatuks digitaalse turunduse osaks.

Digitaalturunduse agentuuri Splash partneri Rode Luhaääre sõnul on see portaal kujunenud firmadele arvestatavaks väljundiks. „Facebook on tõesti väga populaarne ning on seetõttu atraktiivne turunduskanal ettevõtetele. Usun, et sotsiaalmeedia roll suureneb ettevõtluses veelgi ning peagi saab see üheks võtmesõnaks igapäevases kliendisuhtluses.“

Ta möönab, et kasutajate sõnul on üsna palju firmasid, kes oma jälgijad infoga üle küllastavad. Siiski usub ta, et see on mööduv nähe ning üha enam väärtustatakse seal inimlikku kontakti kasutajatega.