Ettevõte on leidud ajalehele mitu potentsiaalset ostuhuvilist, viidates asjaga kursis olevatele inimestele. Roosat värvi paberil ilmuva ajaleheäri hinnalipik võib olla kuni miljard naela ehk 1,4 miljardit eurot.

Kuigi ametlikult ei toimu müügiprotsessi, võivad huviliste seas olla meediakompanii Axel Springer, kuid ka investorid Euroopast, Lähis-Idast ja Aasiast.

Pearsoni turuväärtus on börsil 10,3 miljardit naela.

Financial Timesi võimaliku müügi kuulujutud on juba kestnud aastaid.

Pearsoni ja Axel Springeri esindajad keeldusid kommentaaridest.

„Financial Times on klassikaline ikoon-vara,“ ütles Peel Hunti analüütik Alex DeGroote. „Ikoon-varade eest võib küsida väga kõrget hinda.“ Samas ta lisas, et kui Financial Timesi eest saadakse miljard naela, siis ta on valmis oma mütsi ära sööma.

Financial Times hakkas esmakordselt ilmuma 1888. aastal. Siis oli lehe suuruseks neli lehekülge. Mullu ulatus ajalehe tellimused 720 000 eksemplarini, kusjuures 70% sellest olid digitellimused.

Mullu novembris ütles ettevõtte finantsdirektor Robin Freestone, et Financial Timesi müük ei ole praegu Pearsoni prioriteetide seas.

„Kas me peame seda omama? Ei. Samas ei ole see kaubamärk, mida kergekäeliselt müüa,“ ütles Freestone, kes astus juunis ametist tagasi.

Saksamaa lehekirjastaja Axel Springer peab saksa telegigandi ProSiebenSat.1 Media ülevõtmiskõnelusi, et tugevdada end digimeediamaailmas, rääkisid temaga kursis olevad allikad.