Tegemist on luksuliku ja kuulikindla sõidukiga, mille hind algab umbes 250 000 eurost.

Eesti Kombat on kõige lihtsama kaitsetasemega В3, mis tõrjub Glocki ja Makarovi püstoli kuule. "See on hea variant politseile väiksemat sorti korrarikkujate vastu kasutamiseks,“ naerab Lazurin. „Kere väliskihis kasutatakse 3 mm terast, sees 2 mm. Huvitav, et kaitseklassi paksenemisega auto väliselt praktiliselt ei muutu, kuna tugevdus läheb sisse. Üks eredamatest välistest erinevustest on siiski aknad, mille paksus võib maksimaalse kaitse B7 puhul ulatuda 10 sentimeetrini”.

Kombat seisab General Motors platvormil. Sõltuvalt auto massist (ehk kaitse klassist) valitakse vastav doonormudel. „Kasutame valmis platvorme GMC Sierra/Chevrolet Silverado 1500 (3500-3800 kg), 2500 (4500 kg) või 3500 (5500 kg). Seega elab auto arvestuslikus massiklassis, millega tegelesid juba ka GM’i spetsialistid," jutustab autode üks rajajatest Gennadi Lazurin aastaid tagasi Delfi Fortele.

Esimene litsentsi alusel kokku pandav Kombat tuli Lool asuvast tehasest välja 2009. aastal. Ettevõtte Combat Armoring Group ühe juhatuse liikme Gennadi Lazurini sõnul pidi esimese T98 arvele võtmiseks vaeva nägema. „Kõige esimene Eesti Kombat sai registreerimisnumbri umbes kuu aega tagasi. Teatavasti on iga auto arvele võtmiseks vaja kere numbrit ehk VIN-koodi, mis peab sisaldama tootjariigi andmeid. Eestil polnud siiani oma tähelist märgistust VIN-koodi jaoks. Seetõttu tuli läbida terve hulk protseduure, kuid nüüd võime uhkusega teatada: teie ees on esimene Eesti auto!”