Suur osa rahast tuleb Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.

Ärileht on nendest Eesti Raudtee ümberehitusplaanidest varem kirjutanud siin.

Tööd algasid tänavu kevadel Vasalemma ja Riisipere jaamas ning jätkusid suvel Udra-Keila raudteelõigul. Sügisel liiguti Klooga-Paldiski lõigule ning sel aastal alustatakse töid ka Paldiski jaamas.

2018. aastal toimuvad Tallinna-Pääsküla mõlema peatee, Pääsküla-Laagri ja Laagri-Udra raudteetööd. 2019. aastal tehakse töid Klooga, Keila ning Pääsküla jaamades. 2020. aastal ehitatakse Tallinnas Paldiski mnt silda ning 2021. aastal Balti jaamas uusi rööbasteid ja platvorme. Paralleelselt raudteetöödega toimub ka kogu Lääne-Harju uue liiklusjuhtimissüsteemi ehitus.

Kuigi suurem osa töid on võimalik teha raudteeliiklust segamata, siis esineb Lääne-Harju raudtee liikluses ka ajutisi muudatusi:

  • August – oktoober 2018 Raudteetööd Tallinn-Laagri lõigul. Muudatused sõiduplaanis. Sõiduajale lisandub kuni 15 minutit ja mingil perioodil sõidavad ka asendusbussid.
  • August – september 2019 Raudteetööd Pääsküla jaamas. Muudatused sõiduplaanis.
  • Mai – september 2020 Tallinnas uue silla ehitus Paldiski maanteel ning raudteetööd Tallinn-Keila lõigul. Võimalikud muudatused sõiduplaanis.
  • Aprill – august 2021 Uute rööbasteede ja uute platvormide ehitamine Balti jaamas. Jalakäijatel ajutised ümbersuunamised.