Selleks tuleb ettevõtte kodulehel registreeruda ning kokkulepitud ajal saab näha Tallinnas Sossi mäel Masina tänaval asuva ettevõtte tootmist, ajaloolisi hooneid, samuti uut interaktiivset muuseumi ning moodsat baarmenite koolitusklassi.

Interaktiivses muuseumis on spetsiaalselt Liviko jaoks väljatöötatud erilahendused, mis avavad Vana Tallinnat, Crafters’it ja Viru Valget juba tuntud ja veel seni teadmata külgedest. Interaktiivse muuseumi kontseptsiooni mõtlesid välja Liviko töötajad, teostasid KOKO arhitektid.

Tehasega tutvuma oodatakse Liviko juhi Janek Kalvi sõnul täiskasvanud huvilisi, alla 18-aastaseid tuurile ei lubata ning seega klassiekskursioone korraldada ei saa.

Külastust viivad giidid läbi eesti, vene, soome või inglise keeles.
Senini lubati ettevõtte tootmisse Kalvi sõnul vaid koostööpartnereid.
Liviko Eesti müügitulu oli eelmisel aastal 77,4 miljonit eurot ehk 15 protsenti madalam kui aasta varem, ettevõtte puhaskasum vähenes 39,4% 2,17 miljoni euroni.

Janek Kalvi on korduvalt kritiseerinud Eesti alkoholipoliitikat ja seda, kuidas järsud aktsiisitõusud on meie alkoholituru madalseisu viinud ning siinset müügikäivet vähendanud.

Mulluseid majandustulemusi tutvustades ütles Kalvi, et vaatamata Eesti pärssivale aktsiisipoliitikale, keskendub ettevõte kaubamärkide ja tooteportfell arendamisele ning turupositsiooni säilitamisele.

NG Investeeringutele kuuluva Liviko grupi ettevõtted tasusid 2017. aastal Eesti, Läti ja Leedu riigieelarvesse kokku 50,6 miljonit eurot aktsiisi, millest 35,2 miljonit eurot läks Eesti riigieelarvesse. Aasta varem tasus Liviko Eesti riigieelarvesse 54,1 miljonit eurot aktsiisi. Läti riigieelarvesse tasus Liviko 2017. aastal 11,5 miljonit eurot ja Leedu eelarvesse 3,9 miljonit eurot.