Lisaks praktiliselt üle kogu laeva näha olevate roostelaikude on näha, et Regulat on parandatud ka tavalise toruteibiga.

Saaremaa Laevakompanii ei ole tänase päeva jooksul teibiga laeva remontimist ja aluse üldist tehnilist olukorda puudutavale kommentaaripalvele vastanud.

Regula uue omaniku TS Laevad juht Kaido Padar möönab, et laevas on töid teha küll ja selleks on ette nähtud umbes 200 000 eurot.

„Värvi saab ju kasutada! Oleme arvestanud, et teeme korda selle laeva. Mitte kohe 1. oktoobril, aga järk järgult. Meil on teada, kus on vaja parandusi teha. Selle roostega saame me kenasti hakkama,“ leidis Padar.

„Ei ole mõtet minna ja pildistada seda roostet. Muud asjad on olulisemad: kuidas laev liigub, kuidas mehhanismid töötavad ja näiteks kui palju põhjas tankide juures roostet on ning selles osas on kõik hästi,“ lisas ta.

Regula ostuhind jäi TS Laevade jaoks 4-6 miljoni euro vahemikku ehk riigifirma maksis sama laeva eest vähemalt kaks korda rohkem kui SLK ligi 20 aastat tagasi.

Regula autoteki laes võib näha, kuidas teatavaid kinnitustöid on tehtud hariliku laia toruteibiga.

Regula autoteki laes võib näha, kuidas teatavaid kinnitustöid on tehtud hariliku laia toruteibiga.