Alus nimega Yacht A ei saa nimelt Läänemerest kuidagi edasi liikuda. Hullumeelne 468-jalane ning kaheksakordne alus on lihtsalt liiga kõrge ja selle süvis on liiga suur. Alus ehitati Saksamaal Kielis asuvas tehases.

Jahil on helikopteri maandumisplats ning veealune observatoorium. Seda peetakse maailma üheks suuremaks seilavaks superjahiks.

Kremli-meelne veebileht Life.ru väidab aga, et Saksamaa laevatehas „keeras käki kokku" ning toob välja, et 365 miljonit neala maksnud seilaval paleel on probleeme Läänemerest lahkumisega.

Valida on mitme laevatee vahel. Esimene neist läheb Taani ja Rootsi vahelt, kuid Öresundi silla alt saab läbi sõita kuni 57-meetrise alusega. Miljardäri jaht on aga 90 meetrit kõrge.

Lähedal asub Drogdeni kanal, mis asub Taani ja Saksamaa vahel. See kannatab aga kuni 8-meetrist süvist. Yacht A süvis on 8 kuni 10 meetrit.

Alternatiivina võiks kasutada Suure-Beldi väina. Seal on kahe Taani saare Zealandi ja Funeni vaheline sild. Süvist kannatab see teekond 15,4 meetrit. Samas peab veesõiduki kõrgus olema vähem kui 65 meetrit.

Life.ru küsis mitme spetsialisti käest, kes ütlesid, et õnnetuse võimalikkus on teekonda läbides väga suur. Maste ei saa ka allapoole lasta või eemaldada.

Melnitšenko avalike suhete inimesed ei vastanud vene portaali küsimusele, et kuidas rikkur plaanib alusega Läänemerelt lahkuda.

Jahi disainis prantslane Philippe Starck ja ehitas Saksamaa firma Nobiskrug. Tõenäoliselt tellis aga "muusika" siiski miljardär ise.

Jahil on ruumi 20 külalise ning 54 meeskonnaliikme jaoks.

Tegemist on Melnitšenko eelmise jahi, Motor Yacht A, edasiarendusega. Eelmine alus maksis 190 miljonit naela. Mehel on ka eralennuk Boeing 737.

Oligarh ajas oma varanduse kokku panganduses ja läks sealt edasi tööstusesse.

Vaata fotosid uskumatust jahist siit.